Friday, November 6, 2009

love you always

walaupun kite x mungkin bersama tapi aku pasti yang cinte kite berdue akan kekal selamanya. pertemuan aku dengan kamu sememangnya tidak dirancang...dan pertemuan aku dengan kamu juga sememangnya tidak diduga. aku masih teringat kepada kata2 yg aku luahkan semasa pertama kali terlihat kelibat dirimu di mrsm serting, dan aku masih ingat tarikh kamu masuk ke mrsm serting iaitu 10 februari 2009.

tetapi pada waktu itu aku masih tidak mempunyai perasaan terhadap kamu sehinggalah sesuatu yang amat pelik dan aku mesti menerima keadaan ini...iaitu aku didatangi seorang lelaki yg juga rapat dengan aku dan bertanyakan aku satu soalan. aku hanya mampu terdiam apabila soalan tersebut diajukan kepada aku, perasaan terkejut dan tidak percaya mula menyerang diri ini. jadi untuk mendapat kepastian soalan ini aku pun mencari number telefon kamu dan bertanyakan soalan yg sama kepada diri kamu.

sungguh tak disangka, hanya dengan perbualan telefon hubungan kita menjadi semakin rapat dan setiap hari aku menelefon diri kamu sebanyak 4 atau lima kali dan perkara ini berlanjutan selama sebulan sehinggalah kamu pulang ke mrsm serting kerana hendak menjadi ldp. kini perhubungan kite semakin renggang gara2 hubungan kite diketahui orang lain. apepun ade baiknya juga kalau kita tidak terlalu rapat kerana hanya akan menimbulkan syak dan wasangka orang lain sahaja.

aku kini semakin dewasa untuk membezakan apa yg baik dan yang buruk...tidak lagi seperti dulu semua tingkah laku aku adalah di luar batas kawalan dan sentiasa menyalahi etika. aku kini sudah menjalani kehidupan seperti insan lain, aku kini ingin hidup sendiri tanpa diganggu oleh mana2 insan yg cuba untuk mengganggu diri aku. aku inginkan ketenangan dalam kehidupan bukannya kepayahan yg sering aku lalui di mrsm serting. aku kini sudah meninggalkan mrsm serting dan hanya menunggu keputusan pmr...semoga berjaya dalam pmr dan seterusnya dapat sambung belajar di mrsm taiping atau tgb.

walaupun kita x mungkin bersama lagi, tetapi aku ingin kamu tahu yang aku sentiasa mencintai diri kamu tak kira apa pun yg terjadi!


1 comment:

  1. sapew agknyew ek????bdk batch aku atau batch f5 taon ni???

    ReplyDelete

Followers