Saturday, August 22, 2009

belajar lahh dari pengalaman pertama!!!

bagi orang yg baru masuk alam percintaan maybe setuju ngan apew yg aku cakap nih..
cinta memang complicated...cube korang bayangkan prasaan aku yg sering
dipermaenkan oleh si die...
bengang btol aku bile dapat tahu yg si die sebenarnye adew orang laen.
Kenapa aku mesti dipermaenkan??? Tolong jawab...
bagi sesapew jerr yg penah dipermaenkan...cube korang(temasuk aku) pikir balik ape
yg korang dah buat sampai die mempermaenkan korang(termasuk aku)???


citer nyer camnih...sejak tersebarnye cite2 karut pasal aku si die(****ang)
cube sedaya upaya untuk menjauhkan diri daripade aku...
ingatkan die just nak tutup mulut orang laen so aku cam x kesah sangat arr...
setelah seminggu die wat camnih...aku pun terpikir nape die sampai x nak aku jumpa die..
n nape bile aku jumpe die...die akan kate plizz kite cakap laen kali jekk.???

maka pada tarikh 21 ogos 2009 segala persoalan yg bermain dipikiran aku terjawab...
upenyer dalam diam die ade orang laen...
aku x kesah kalo die x suke aku skalipun...tapi plizz jgn lah wat aku camnih...
x nak cakap ngan aku langsung...(sedih + marah siket)

papepun...skunk nih aku ngan die dah ok lahh...
n aku ngan die pun jadi best fwen cam dulu...
cume sedikit terkilan coz orang laen salah anggap hubungan kami berdua...
mulut tempayan boleh tutup lagi...tapi kalo mulut manusia walaupun lagi kecik daripade mulut tempayan,,,susah betooollll nak ditutup...kalo jahit skalipun stil boleh berbunyi.

untuk orang diluar sane yg rase diri dipermaenkan tuh...x yah laa sedih
coz jodoh pertemuan di tangan tuhan...
kalo dah jodoh x kan lari ke mane.

ape2 pon...just nak cakap...kite hidup penuh dengan cabaran...
kalo kite dipermaenkan...itu merupakan satu pengajaran n pelajaran bagi orang2 mude terutamanye yg baru berkapel(1st time) supaye hubungan seterusnye lebih baek dari yg sekarang nih...kawan aku ade cakap yg kalo kite dipermaenkan...
baek kite tinggalkan jerw die...kalo kite x tinggalkan die nanti kite yg merana...
si die yg mempermaenkan kite x ade ape2 coz die dah berpunye n kite lak trus bersendirian n mengejar sesuatu yg kite sendiri dah tau x kan dapat.

DALAM DUNIA KUMBANG BUKAN SEEKOR DAN BUNGA BUKAN SEKUNTUM
JAGALAH DIRI ANDA SEBAIKNYERR
SEBELOM ANDA DIPERMAENKAN...N DIKECEWAKAN!!!

No comments:

Post a Comment

Followers